Saturday, December 12, 2009


Ehem-ehem..Lame gak aku mengelat dari wat post ni.Ade saje hal nye.Sampai kene sound ngan member seperjuangan aku iaitu,Richie dan mario.HAHA..Segan gak aku ngan diorang sebab boleh dikategorikan sebagai pemalas.

AH!!Lupakan itu semua!!Anda pernah tak bace manga One Piece?"Cerita die best sangat woi!!Kalau bab sedih bleh buat kite menangis!Kalau beraksi,bulat mate kite dibuatnye!!"Itulah antara penjelasan tentang manga ni oleh kawan aku sendiri yang bernama Kamil.Haha buat aku tak duduk diam dibuatnye.Katenye lagi,manga ni lagi mengancam dari Naruto!Yang penting kene layan dari awal.


Hu..Macam aku ni ade jagak layan dulu tapi cume sebijik due episod jela.Sebab tu aku tak dapat menikmati kelazatan membaca manga ni.Tapi betul ke sampai leh mengalahkan Naruto?Macam tak caye Je?Bagi aku,Naruto dah cukup terbaik untuk aku.Tapi dorang dah cakap camni,tak boleh jadi ni!!Kene bace ni!!Jom kite layan!!!\\!KLIK SINI!!

No comments:

Post a Comment