Saturday, December 12, 2009










































Ni aku nak cite sket pasal sorang member aku ni.Die ni memang ade bakat melukis kartun.Kalau die sketch,ade aje idea die.Sketch pun leh tahan gak lajunye.Macam aku ni lembat sket la kalau cari idea dan sketch ni.Kalau mamat ni plak aku tengok,selambe die je.Aku de gak tanye die,'ko taknak melukis ke?'maksud aku melukis ngan serius la.Tapi nampaknye die cam tak berminat.Bagi aku,sayangla ade bakat tapi tak mau buat.Tapi bagi die,tak rugi pe pun sebab die study kejuruteraan.Dari jadi pelukis baik jadi engineer.Aku rase dalam pale die camtu la kot.Mungkin kalau nanti die takpat kerja,menganggur je dan dengan melukis je boleh dapat duit,baru die buat kot???Kalau korang pandai melukis,dan dah takde sumber pendapatan,baik korang melukis.Manela tau kalau ade orang nak ke.Ni ha sketch kawan aku tu.Die buat kat darwing block aku.Boleh tahan baik punye!!

No comments:

Post a Comment